Mediteren aan het meer

06/08/2022
Start : 11:55 Einde : 12:30

Af en toe even stilstaan en genieten van de kleine en mooie dingen van het leven... Even de tijd nemen om je batterijen terug op te laden. We hebben er allemaal zo ontzettend veel nood aan.

Neem daarom deel aan deze meditatiesessie om helemaal tot rust te komen. De wind op je huid, het geluid van het water op de achtergrond en samen mediteren. Onder begeleiding van life-coach Iris doen we een geleide meditatie van maximum 20 minuten.
Voor iedereen toegankelijk, geen voorkennis nodig. De ideale kans om eens te ervaren hoe het is om in de natuur te mediteren.
Bij goed weer buiten (breng iets mee om op te zitten) en bij minder goed weer binnen.

Meer info: inspirisatie@gmail.com

Praktisch
> Verzamelen om 11u55 aan het onthaal in het bezoekerscentrum
> De mediatiesessie eindigt omstreeks 12u30
> Gratis, vrijwillige bijdrage is welkom
> Inschrijven niet nodig

Deze zomer mediteren we meerdere keren aan het meer. Telkens is de meditatie afgestemd op de energie van die dag.
- zaterdag 23/07
- zondag 31/07