WATERSPORTVERHUUR

04/06/2023
Start : 10:00 Einde : 17:00
Verhuur watersportmateriaal
Huren : klik hier om materiaal te huren

Klik hier voor info : Materiaal huren | Schulensmeer - Lummen

Het huurpakket omvat het watersportmateriaal en een (verplicht te dragen) zwemvest tijdens de gereserveerde uren + indien nodig een wetsuit.

Het huurmateriaal  wordt ingeleverd op het einduur van de reservatieperiode en uiterlijk om 17u.
Schade wordt op dat moment afgerekend.

Bij slechte weers- of wateromstandigheden zijn afwijkingen mogelijk.

De kleedkamers en douches bevinden zich onder aan de trap van het beachterrein.
Afsluitbare lockers zijn beschikbaar in de grote groene tent. (1 euro muntstuk nodig)

Parkeren kan op de voorziene parking aan het natuur- en sportcentrum Schulensmeer, Demerstraat 60, Lummen.

Aanmelden voor verhuur gebeurt op basis van de QR-code die u bij de reservering ontvangt. U gaat naar het botenpark links van het witte gebouw en daar wacht u in de aangegeven zone tot iemand van het personeel u komt halen om u het materiaal toe te wijzen.

Tijdens de openingsuren van verhuur is er een reddingsboot stand-by.
Het verhuur van materiaal is niet mogelijk buiten de openingsuren, aangezien de reddingsboot niet stand-by is en we de veiligheid niet kunnen garanderen.

We wensen u een  aangename watersportdag toe!