GEANNULEERD - Wilde Snuitdag: Voor overlevers en moddermak(k)ers (Schulensmeer)

28/04/2024
Start : 13:00 Einde : 17:00

⚠️UPDATE - Door de stevige wind vanmiddag moeten we de Wilde Snuitdag helaas afblazen. We stellen uit naar een latere datum, met hopelijk beter weer.

Ga tijdens de Wilde Snuitdagen op een onvergetelijk avontuur door de natuur. Niets zo leuk als over sloten springen, rollen door het hoge gras of een vlinder volgen op zijn tocht. In de bezoekerscentra en natuurgebieden van Natuurpunt kunnen kinderen deelnemen aan superleuke activiteiten. Ook het Schulensmeer doet mee!

Op zondag 28 april kunnen kinderen én volwassenen terecht in het Bezoekerscentrum Schulensmeer voor een toffe namiddag. Je kan er volop ravotten. Niets zo leuk als zelf vuur maken met een vuursteen en koken op een kampvuur, kampen en shelters bouwen, modderpannenkoeken, zandtaartjes en smurriesoep maken, spelen in plassen,... het kan allemaal. Een buitendag voor het hele gezin.

Gratis inkom en zonder inschrijvingen

Je kan doorlopend deelnemen aan de activiteiten van 13u tot 17u.

In samenwerking met: Overleef vzw

Nog niet uitgespeeld?

Ontdek de zotste kinderactiviteiten in de natuur tijdens de Wilde Snuitdagen tussen 13 april en 5 mei.

>>> www.natuurpunt.be/snuit/wildesnuitdagen

> Doorlopend kans om deel te nemen vanaf 13u