Bezoekerscentrum gesloten t.e.m. 3 mei

19/03/2024
Bezoekerscentrum gesloten t.e.m. 3 mei.
Ook wij volgen noodgedwongen de corona-maatregelen. Het bezoekerscentrum en brasserie 't Vloot zullen gesloten blijven t.e.m 19 april. Onze medewerkers blijven bereikbaar. Voor evt. dringende vragen kan je contact opnemen via info@schulensmeer voor een afspraak.

Hieronder vind je een overzicht van alle activiteiten die geannuleerd zijn. We proberen zo snel mogelijk nieuwe data te prikken. Bedankt voor jullie begrip.

- seizoensopening en opruim botenpark (4 april) - voor onbepaalde tijd uitgesteld
- interclubroeiwedstrijd (4 april) - voor onbepaalde tijd uitgesteld
- WIlde Buitendagen (5 april) - voor onbepaalde tijd uitgesteld
- kampen in paasvakantie - afgelast
- cursus Natuurfotografie voor groentjes (start 28 apri) - afgelast
- cusus EHBO voor vrijwilligers (9 mei) - afgelast

De natuur blijft natuurlijk wel open voor een gezonde wandeling. Maak van de nood een deugd en duik individueel of in klein gezelschap de natuur in!

Hou onze pagina in de gaten voor nieuwe ontwikkelingen.