Herinrichtingswerken van start op 1 oktober | UPDATE

19/04/2024
Vanaf 1 oktober is de aannemer van start gegaan met de voorbereidende kapwerkzaamheden in kader het LIFE delta project aan het Schulensmeer. In beide gerechtelijke procedures werd het verzoek tot schorsing van de herinrichtingswerken verworpen.

⚠️ Op onderstaand plan kan je terugvinden welke wandelpaden bereikbaar blijven en welke zones afgesloten worden tijdens de werkuren. ​
? Op de delen van het wandelpad die door de werfzone lopen zjin laarzen aangeraden (na 18u en in de weekends).

Het signalisatieplan met werfinfo voor recreanten werd intussen aangepast aan de voortgang van de werken.​ Het werfinfoplan zal ook ter plaatse worden uitgehangen. Meer info over het project kan u terugvinden op www.demerdelta.be.

Op vrijdag 2/10 werd ook de boeienlijn geplaatst volgens de bestaande regeling.