Kom eens meedoen!

20/04/2024
De Langedonken is een deelgebied waar weidevogels de doelsoorten zijn. In kader van LIFE Delta is er hard gewerkt om het gebied te vernatten. Om de openheid en de toegankelijkheid van het gebied te verbeteren, zijn er nog wat beheerwerken nodig. De arbeidersploeg van Natuurpunt verwijderde een deel van de ongewenste houtige opslag. De vrijwilligers van de Vrienden van het Schulensbroek zullen deze opslag verder verhakselen. Extra helpende handen zijn bij dit beheerwerk zeker welkom.

Kom eens meedoen. De natuur in je buurt heeft je nodig.
Breng gerust familie, vrienden, collega's, buren... mee ter kennismaking met onze werking.

Praktisch:
> Beheervoormiddag zaterdag 25 maart om 9u, einde rond 12u
> We spreken af op de parking einde Beerbosstraat in Schulen (net voor oude kasseibaan)
​> Breng werkhandschoenen mee en eventueel oorbescherming en handzaag.
> Bevestig je komst even bij jokerymen@gmail.com