HELAAS AFGELAST - Wilde Buitendagen Natuurpunt

19/03/2024

Ga tijdens de Wilde Buitendagen mee op een onvergetelijk avontuur door de natuur. Niets zo leuk als over sloten springen, rollen door het hoge gras of een vlinder volgen op zijn tocht. In de bezoekerscentra van Natuurpunt kunnen kinderen deelnemen aan superleuke activiteiten. Ook het Schulensmeer doet mee!

Op die dag kunnen kinderen én volwassenen terecht in het Bezoekerscentrum Schulensmeer voor een toffe namiddag. Je kan er volop ravotten. Niets zo leuk als zelf vuur maken met een vuursteen en koken op een kampvuur, kampen en shelters bouwen, je eigen houten lepel snijden, een wandelstok versieren, braakballen onder de loep nemen, modderpannenkoeken, zandtaartjes en smurriesoep maken, spelen in plassen,... het kan allemaal! De kleinste kleuters kunnen samen met de (groot)ouders genieten van een wandeling met Bever Bas. Een toffe buitendag voor het hele gezin.

Inschrijven: Voor de meeste activiteiten niet nodig, gewoon komen.
Prijs: Gratis

Inschrijven voor kleuterwandeling met Bever Bas kan je hier.

> De messenworkshop start om 13u00 en 15u00. Deze workshop voor jonge deelnemers (vanaf 9 jaar) duurt zo'n anderhalf uur. De plaatsen (en messen) zijn beperkt tot 10 deelnemers. Ter plekke aanmelden voor deze vlijmscherpe activiteit.