WILDE BUITENDAGEN | Voor overlevers en moddermak(k)ers tot 12 jaar

29/03/2024

Ga tijdens de Wilde Buitendagen mee op een onvergetelijk avontuur door de natuur. Niets zo leuk als over sloten springen, rollen door het hoge gras of een vlinder volgen op zijn tocht. In de bezoekerscentra van Natuurpunt kunnen kinderen deelnemen aan superleuke activiteiten. Ook het Schulensmeer doet mee!

Zondag 8 mei kunnen kinderen én volwassenen terecht in het Bezoekerscentrum Schulensmeer voor een vuile buitendag. Je kan volop ravotten. Niets zo leuk als zelf vuur maken met een vuursteen en koken op een kampvuur, kampen en shelters bouwen, je eigen houten lepel snijden, modderpannenkoeken, zandtaartjes en smurriesoep maken, spelen in plassen,... het kan allemaal. Een wilde buitendag voor het hele gezin...

> De activiteiten starten om 13 u. Je kan doorlopend deelnemen tot 17 u.
> Afspraak: Bezoekerscentrum Schulensmeer, Demerstraat 60, Lummen
> Om zeker te zijn van je plekje kan je op voorhand inschrijven via https://www.natuurpunt.be/agenda/wilde-buitendagen-voor-overlevers-en-moddermakkers-schulensmeer-53196