Schatten van VLIEG

Deze zomer kan je weer op schattentocht in het bezoekerscentrum Schulensmeer, vanaf 1 juli tot het einde van de vakantie.

Haal het opdrachtenboekje op in het bezoekerscentrum. Verken samen met Vlieg al zoemend en brommend de omgeving, voer de opdrachtjes uit en ontdek waar de schat verstopt zit.

Ook in het domein van de Duizendjarige Eik en in de bib van Lummen kan je op zoek naar een schat van Vlieg. Heb je de drie schatkisten gevonden? Wissel dan op één van de locaties je 3 deelnameformulieren in voor een extra en superleuke gadget!

Openingsuren bezoekerscentrum Schulensmeer
van 1 juli t.e.m 31 augustus: alle dagen van 10 tot 12 uur en van 13 tot 17u. We zijn er ’s middags een uurtje tussenuit. De schat kan je kraken tot 17u.

Zin in meer Schatten van Vlieg in Lummen? Ook aan de bib van Lummen en het domein van de duizendjarige eik is een schat van Vlieg verstopt!

Alle info en alle opdrachtenboekjes: https://www.lummen.be/sport-en-vrije-tijd/jeugd/schatten-van-vlieg

TIPS:
- Alle locaties liggen langs het parcours van de nieuwe Lummenekes fietsroute. Je kan er dus gewoon een daguitstap met het hele gezin van maken!
- Post een leuke foto van jullie zoektocht op Facebook of Instagram met de hashtag #schattenvanvlieglummen
- Heb je alle Schatten van Vlieg in Lummen gevonden? Wissel op een van de locaties je 3 deelnameformulieren in voor een leuke gadget! (Zolang de voorraad strekt.)