Dagkaart

Wil je met je EIGEN watersportmateriaal gebruik maken van het Schulensmeer, maar ben je geen lid. Dan koop je een dagkaart. Reddingsvest is verplicht.

In deze prijs zit het gebruik van de kleedkamers inbegrepen. Wetsuit en reddingsvest kunnen gehuurd worden aan 5 euro per dag tijdens de verhuurmomenten.

Strandrecreatie is enkel toegelaten in de hiertoe voorziene en aangeduide zone ter hoogte van gebouw ‘t Vloot. Het betreft enkel strandrecreatie. Zwemmen of baden of zich in het water begeven met of zonder speel- of recreatietuigen is verboden. Op- en neerlaten van tuigen op draagkracht van wind en/of thermiek is verboden.

EIGEN materiaal = bv. sup / kano / kajak / windsurfplank / zeilen

1 eigen materiaal = 1 dagkaart (niet van toepassing voor huur materiaal)
2 eigen materialen = 2 dagkaarten  (niet van toepassing voor huur materiaal)

Indien je ons materiaal huurt en dus geen eigen materiaal meebrengt, moet je geen dagkaart kopen.

Normaal tarief                                                                                                                 € 10
  Inwoners Lummen, Halen en Herk-de-Stad    € 9