28 MEI WATERSPORTDAG EN G WATERSPORTDAG (SPOORWEG LINKHOUT AFGESLOTEN)

19/04/2024
Geniet van een dag vol avontuur en plezier op het water, met mogelijkheden om te G zeilen en G windsurfen! Reserveer online en kom aan boord van onze Hanza boten of trotseer de golven op een windsurfplank.
Reserveer nu : https://app.twizzit.com/go/VERHUUR-WATERSPORTMATERIAAL-2023
Maar dat is niet alles! Voor G-sporters die geïnteresseerd zijn in andere watersporten, bieden wij ook mega sup en andere spannende opties aan. Stuur ons gewoon een e-mail op info@schulensmeer.be en wij helpen u graag verder.
Ons professionele team zorgt voor een veilige en leuke omgeving voor iedereen. Mis deze kans niet om het Schulensmeer op een unieke manier te ervaren!
Boek nu uw tickets voor G zeilen en G windsurfen op onze website. Wij kijken er naar uit om u te verwelkomen op 28 mei! ???

Van 27 mei 22u tot 28 mei 6u: spoorwegovergang Linkhoutstraat afgesloten

In de nacht van 27 mei op 28 mei vinden er onderhoudswerken plaats aan de spoorwegovergang in de Linkhoutstraat. De oversteek wordt volledig afgesloten, gemotoriseerd verkeer zal een omleiding volgen via het station van Schulen.

In opdracht van Infrabel vinden er van 27 mei 22u tot en met 28 mei 06u onderhoudswerken plaats aan de spoorwegovergang in de Linkhoutstraat. Gedurende deze periode zal de overweg ook afgesloten zijn voor alle verkeer. Het gemotoriseerd verkeer volgt een omleiding via het station van Schulen. Fietsers en voetgangers kunnen oversteken via de fietstunnel tussen de Spoorwegstraat en Kapelstraat.

Onze excuses voor het ongemak.