Wereld Tai Chi dag

Start : 09:00 Einde : 15:00

Op 27 april 2024 zal het Schulensmeer bruisen van energie en rust, want dat is wanneer Gert Clerckx Wereld Tai Chi Dag organiseert, een evenement dat liefhebbers samenbrengt om Tai Chi en andere Oosterse bewegingskunsten te ervaren. Dit jaar belooft het een buitengewone dag te worden, met een boeiend programma dat open staat voor iedereen, ongeacht ervaring.

Kom gratis deelnemen aan de Tai Chi Wave en workshops van ervaren instructeurs! Dat allemaal in de prachtige en natuurrijke omgeving van het Schulensmeer.

Het mooie van Wereld Tai Chi Dag is dat het toegankelijk is voor iedereen, of je nu een doorgewinterde beoefenaar bent of gewoon nieuwsgierig bent naar deze vorm van beweging en meditatie. De sfeer zal gevuld zijn met positieve energie en openheid, waarbij deelnemers worden aangemoedigd om te ontdekken, te leren en te delen.

Meer info: https://www.taichirelaxation.be/l/wereld-tai-chi-dag-2024/